Seriepodcasten

Hög av serier – Hög av film

Illustration av Hög av serier: Hög av film
Vi gör en rejäl genomgång när vi listar de bästa serietidningsfilmerna genom tiderna. Sen blir det usel Kong, Liz Shermans ursprung och litterära kopplingar i Unwritten. Ladda ner:
Hogavserier023a
Storlek: 45 Mb
Speltid: 49 min

Hogavserier023b
Storlek: 21 Mb
Speltid: 23 min

Medverkande:
Anton Bjurvald
Anders Lundgren
Freddie Kaplan

Del 1:
Del 2:

3 svar

  1. VA? Hade ingen av er med American Splendor på listan???
    Har jag missat något?

    maj 10, 2011 kl. 21:33

  2. Anton

    Jag kan bara tala för mig själv, men jag har aldrig varit ett stort fan av Harvey Pekar. Småputtrig och bitvis rolig, men överlag bara som att käka råa citroner – vilket är gott om man är på rätt humör.
    //Anton

    maj 12, 2011 kl. 06:33

  3. American Splendor var en av mina bubblare, jag gillar filmen och Paul Giamatti är grym som Pekar, men den föll utanför mina personliga favoriter. Men det är klart att den ska nämnas i detta sammanhang!

    juni 9, 2011 kl. 10:03

Kommentera

