Seriepodcasten

Hög av serier – In a row?

Illustration av Hög av serier - In a row?
Ett reducerat manskap diskuterar experimentell animerad japansk film, läser lyssnarpost, grunnar på postapokalyptiska serier och kollar in de svenska albumen Mats Kamp och Umbra. Vi tar även ett snabbvarv i arkivet där vi hittar den italienska serien Aristokraterna.
Ladda ner: 
Hogavserier037
Storlek:
93 Mb
Speltid:
72 min
Medverkande:
Anton Bjurvald
Freddie Kaplan
Hög av serier – In a row?
5 svar

  1. … Och jag slår gärna ett extra slag för:

    http://axecop.com/

    http://bearmageddon.com/

    september 26, 2011 kl. 14:18

  2. Jag är nästan tårögd. Stort tack!

    /Mats J

    P.S. En serieroman-blockbuster har i just det här fallet sålts i 8 000 ex. (And counting, hoppas jag!)

    september 26, 2011 kl. 22:55

  3. Anders Lundgren

    Postapokalyptiska serier ligger mig varmt om hjärtat så jag vill givetvis också bidra med en lista:
    5. Winter World av Chuck Dixon och Jorge Zaffino.
    Hjälten har en grävling som sidekick!
    4. The Punisher: The End av Garth Ennis och Richard Corben
    3. Jeremiah av Hermann
    2. Kamandi av Jack Kirby
    1. Nauiscaä Of The Valley Of The Wind av Hayao Miyazaki.
    Bubblare: Zombie World (Dark Horse, flera miniserier), Industrial Gothic av Ted McKeever och ja Axa har man ju fina ungdomsminnen av. Känner även att jag borde läsa Jeff Lemires ”Sweet Tooth”.

    oktober 5, 2011 kl. 22:07

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 905 andra följare