Seriepodcasten

Hög av Serier – Tricia Helfer

Illustration av Hög av serier: Tricia Helfer
I årets sjätte avsnitt av ”Hög av serier” blir det julklappstips med serietomtarna. Vi pratar tv-serien Human Target, serietidningen Human Target och återbesöker en våldsam barndom med Darkwing Duck. Det blir mer webserier med svengelska Rock Manlyfist och The Gutters samt en gudomlig duell. Ladda ner:
Hogavserier006
Storlek: 90 Mb
Speltid: 65 min
Medverkande:
Anton Bjurvald
Anders Lundgren
Freddie Kaplan
2 svar

  1. Tack för shoutout!

    Ett slags riktmärke för hur man ska ropa ”Space Karate” finner man i introt till TV-serien Space Ghost. Det är nåt snarlikt jag hör i mitt huvud iallafall.

    december 21, 2010 kl. 12:33

  2. Anders Lundgren

    Tack för det fina klippet och instruktionen Johan. Känns som att jag inte var så långt från målet trots att jag tog i lite extra på ”Karateee”.

    januari 12, 2011 kl. 13:20

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 866 andra följare